Egy iroda berendezésénél nem mindegy, hogy mikor mit veszünk. Rengeteg olyan irodaszer szerepel a vásárlási listán, amit érdemes minél hamarabb és egyszerre beszerezni. Az alapkategóriába azok a dolgok tartoznak, amelyeknek az asztalokon a helyük. Idetartoznak a tollak, papírok, jegyzettömbök, ragasztók, gémkapcsok és fűzőgépek.
A következő kategóriába a papírtermékek kerülnek, bár ezek ugyanolyan fontosnak számítanak. Amennyiben nyomtató vagy fénymásoló vásárlás mellett döntünk, akkor minőségi papírra is szükségünk lesz, ahogy a rendszerezéshez elengedhetetlen mappákhoz. Az archiválás tág fogalom és minden cég életében másképp lehet értelmezni, ezért mindig nézzük meg a lehetőségeinket! A jó döntés azt jelenti, hogy az irodai dolgozóknak könnyebb dolguk lesz és sokkal hatékonyabban megy majd a munka.
Az irodaszer kiválasztásánál gondolni kell arra is, hogy hány ember dolgozik a cégnél, mivel nem mindegy a darabszám kiválasztása. Ha ezekkel a lépésekkel megvagyunk, akkor minden fontos irodaszert beszereztünk.