Webáruházat minden olyan kereskedelmi egységnek ajánlatos készítenie, akik termékek, szolgáltatások értékesítésével foglalkoznak és nemcsak helyileg szeretnének terjeszkedni, hanem akár az egész ország területén, vagy azon kívül is. Ebben az esetben érdemes a SEO101 szakmai csapatához fordulni, akik pontosan tudják miként kell kidolgozni egy hatékonyan működő webáruház rendszert.
A webáruház készítés ma már nem számít egy komoly befektetésnek, tehát anyagilag bárki meg tudja magának engedni.
Az optimalizálással egybekötött webáruház azért is nagyszerű választás, hiszen így célirányosan meg tudjuk találni azokat a felhasználókat, akik éppen az adott webáruház termékeit vagy szolgáltatásait keresik a keresőmotorokban. A webáruház készítés során, az Opencart webáruház motort használják, hiszen ez számít jelen pillanatban az egyik legdinamikusabban fejlődő nyílt forráskódú rendszernek.
Több olyan hasznos funkcióval is el van látva, amelyek elősegíthetik a webáruház fejlődését. Az így készült webáruház használata nagyon egyszerű, nem igényel különösebb számítógépes ismereteket sem.
Milyen jelentőséggel bír az átlagos webáruház szöveg?
Egy webáruház vagy oldal felépítése manapság már nem olyan költség, amit valaki képtelen lenne megfizetni, főként akkor, ha értékesítene szeretne bizonyos termékeket. Egyre többen vannak, akik olykor hobbi jelleggel blogolnak és teszik ezt olyan magas szakmai színvonalon, amiből könnyen tanulni is lehet. Ebből is látható, hogy a webáruház szöveg nagy jelentőséget kaphat. Kap is, ugyanis a keresőmotorok gyakran erre fektetik a hangsúlyt. Ez valahol érdekes, mivel a modern fiatalság tagjairól kimutatták, miszerint nem igazán szeretnek olvasni.
A felmérések szerint, amikor néhány mondatnál hosszabb írással találkoznak, akkor gyakran görgetnek tovább és csak a rövid, frappáns, könnyen átfutható közléseket olvassák el. A webáruház szöveg azonban nem lehet ilyen, mivel szakmailag hiteles tartalmat ezen formában egyszerűen képtelenség átadni. A termékek részletes műszaki leírásai mellett, megéri minden oldalon külön blogot indítani, ami kitágítja az olykor összetettebb webáruház szöveg tartalmát és remek ötleteket nyújt az adott termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. Miként épüljenek fel a cikkek?
Mire fókuszáljon egy adott webáruház szöveg?
A webáruház szöveg tekintetében nem elég csak a terjedelmet figyelembe venni, mert annak lényegre törőnek kell lennie. Bár a keresőmotorok algoritmusai szeretik a minél nagyobb terjedelmet, ez még nem jelenti automatikusan, hogy az úgymond rizsálás előrébb fogja hozni az oldalt. Meghatározó ugyanis a felhasználói élmény. A Google azt is figyeli, hogy a látogató mennyi időt tölt el a felületen. A terjedelmes webáruház szöveg bár lehet érdekes, ugyanakkor riasztó is. Hiába vannak barokkos körmondatok egy cikkben, ha csak nehezen tér rá a lényegre.
Pontosan ezért, úgy kell meghatározni azok méretét, hogy az optimális legyen. Informatív, de olvasmányos. Érdekes és további informálódásra ösztönző. A kulcsszavak száma sem mellékes ilyen helyzetekben. Nem kezdődhet minden mondat az adott kulcsszóval, de amennyiben csak elvétve szerepel benne, akkor a lényeg tűnhet el. A folyamatos ismétléseket a webáruház szöveg keretein belül a szinonimák segíthetnek elkerülni.
Mekkora terjedelmű az ideális webáruház szöveg?
Mielőtt a webáruház szöveg konkrét terjedelméről szó esne, ne feledje el, hogy a kiváló írás szórakoztató, de nem nevetséges, valamint igyekszik felkelteni az igényt a vásárlóban. A CTA kifejezések használatával, elvégezhető a cselekvésre való ösztönzés, ami jó esetben vásárlással zárul. Kevésbé azt kell hangsúlyozni, mennyire kiváló az adott árucikk, inkább azt érdemes kidomborítani, mennyire szüksége van arra a vevőnek és mit ad pluszban az életéhez.
A pontos webáruház szöveg terjedelme eltérő lehet, de alapvetően az 1000+ szavas bejegyzések azok, amik jól szerepelnek a keresőmotorokban. Az ennél rövidebb, lényegre törő közlések szintén hasznosak, főként, amikor aktualitások vannak közölve, mint rövid hírek. A kiválóan felépített webáruház szöveg megteremtheti a siker alapját, ezért ne bízza annak elkészítését akárkire!