Minden cégnek szüksége van marketingre. Főiskolásként ez volt a fő profilom, de akkoriban például az online marketingre még kevesebb figyelmet fordítottunk.
Gondolom, a most tanulók már inkább erre helyezik a hangsúlyt. Az e-kereskedelem virágkorát éli és ezzel fel kell venni a tempót. Aki nem tud alkalmazkodni az újabb helyzetekre, az meghal a piacon. Egy webáruház indításakor már gondolnunk kell a marketingre, hiszen ebből lesz vásárlónk.
A webáruház marketing pedig szinte egy szakma már. Szerintem érdemes elgondolkodni, hogy ezt tanuljuk, hiszen ez a jövő. Én, ha most tanulnék, erre specializálódnék. Persze most sem késő még, de inkább meghagyom a következő generációnak ezt a dolgot.
Ha nem vagyunk szakemberek és nem is tanultunk webáruház marketinget, akkor sürgősen keressünk fel egy szakembert, ha webáruház indításon gondolkodunk (hozzáteszem, bármiben is gondolkodunk, feltétlenül szükséges a marketinges támogatás). Elég sok cég specializálódott erre, de vigyázzunk, aki olcsó, nem biztos, hogy rossz és, aki drága, nem biztos, hogy jó. www.netkreativ.hu